SURAT TERBUKA AMRAN FANS KEPADA TUN MAHATHIR..PART LAST SEKALI MEMANG KELAKAR!! | Amran Fans memang terkenal dengan lawak-lawak high-end dia tentang isu-isu semasa.. Terkini, dia telah menulis surat terbuka kepada Tun Mahathir. Memang gempaq!! Jom baca di bawah ni. KREDIT AMRAN FANS.


Kehadapan Tun Dr Mahathir Mohamad.

Sejak dua menjak ni, Amran sangat terkilan dengan sikap Tun yang suka salah menyalahkan. Sikap Tun yang menyalahkan pemimpin yang Amran sayangi dan kasihi iaitu Belantara Langkasuka Dewata Raya Syeikh Al Fadhil Dato Seri Najib Al Hakam Al Hikmah Mazmumah Mut’mainnah Ibnu Syeikh Akhirul Zaman The Razak Last Man Standing The Last AirBender dan mengaitkan Tuan Guru yang Amran sayangi dengan isu-isu negara sangat lah tidak masuk akal bangsa sebaik-baik Jin.

Isu-isu seperti Pembunuhan Altantuya, Hutang Negara dan bermacam-macam lagi isu yang besar yang disebutkan Tun ini diibaratkan seperti cuba menghasut rakyat untuk menggulingkan kerajaan. Perkara ini amat lah serius dan Amran sangat berharap PDRM untuk mengambil tindakan segera dan memenjarakan Tun Mahathir di sebelah lokap Ketua Pembangkang PeeGayArr Anuwar Ibrahimovic .

Seperti yang semua bangsa Melayu tahu. Syeikh Najib adalah sebaik-baik pemimpin, tiada pemimpin yang sama dengan kepimpinannya. Kehidupannya yang Zuhud dan Takbur menguatkan lagi dia lah pemimpin Melayu yang terpilih.

Akhir kata dari Amran. Amran tersangat lah kecewa dengan sikap Tun selama ini. Tun seolah-olah tidak pedulikan isu Kucing, Orang cacat, Jalan-jalan cari makan dan Tempat percutian yang menarik seperti yang dipaparkan di page Friend Of Barisan Nasional. Sedangkan Makcik-makcik yang baca Utusan setiap hari pun tetap menyokong Page Friend Of BN, ini kan pula Tun yang sudah tua dan nyanyuk.

Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) sila ambil tindakan segera terharap Tun Mahathir ! Kami Melayu anti Fitnah ! Huhu


Terkukur ! Hidup Melayu ! Terkukur Kurr kurr Hidup Melayu !

Sumber:AMRAN FANS

Post a Comment

 
Top