Seorang pengguna Twitter yang menggunakan nama Zaheed Shah Jaafar @zhdshahjefer telah mendedahkan aktiviti songsang ikon fesyen masakini iaitu Wak Doyok.

Dia mendakwa dirinya merupakan bekas skandal selebriti berkenaan berkata dia boleh mempunyai senarai nama lelaki-lelaki yang pernah menjadi boyfriend serta seks partner Wak Doyok.

“But*h dia!!! Nak aku list down ex boyfriend dia or scandal sex dia ke macam mana?

@Wak_Doyok. Even aku pun pernah isap sikit,” katanya diselitkan dengan emoticon sengih.

Kenyataan lelaki itu timbul setelah Wak Doyok mengeluarkan kenyataan bahawa dirinya minat hubungan sejenis seperti mana yang tersebar di media sosial.

“Saya tidak ambil kisah pun apa orang cakap. Kita tidak boleh suruh orang berhenti bercakap. Saya bukan gay, saya sembahyang punya orang, tak amalkan hubungan sejenis,” katanya sebelum ini.

Post a Comment

 
Top