Satu video telah menjadi Viral di media sosial yang mana kisah seorang lelaki telah menendang seorang warga emas dengan kejam akibat selisih faham.

Dalam video tersebut anak kepada lelaki terbabit dikatakan menangis akibat di tampar oleh warga emas tersebut, tidak pasti apakah kesalahan yang dilakukan oleh anak nya sehingga di tampar.

Satu pertemuan di adakan oleh lelaki terbabit yang bernama Pian dengan warga emas terbabit yang mana warga emas tersebut di khabar kan mengaku perbuatan nya.

Ini lah menyebabkan lelaki terbabit naik marah dan berang terus menendang warga emas terbabit lalu di halang oleh sahabat-sahabat nya yang berada di kedai terbabit.



Namun di khabar kan lelaki terbabit telah memohon maaf secara bersua muka dengan warga emas terbabit dan menyesal segala apa yang dilakukan nya.

Sememang nya apa yang di lakukan oleh lelaki terbabit menimbulkan kemarahan pelayar media sosial atas apa yang berlaku.

Admin tidak sertakan video kerana tidak sampai hati melihat video terbabit, cuma admin berharap kes ini tidak perlu diperbesarkan memandang kan lelaki terbabit telah memohon maaf.

Semoga ini menjadi pengajaran untuk semua, jangan lah terlalu emosi , guna lah budi bicara walaupun hati tengah panas, video ini telah menjadi viral pasti sipelaku akan malu dengan apa yang berlaku.

Post a Comment

 
Top